Saat bersama adalah yang paling TERINDAH....

Saat paling bahagia adalah ketika kita melihat orang yang kita sayangi itu tersenyum dan lebih membahagiakan apabila kita
adalah insan di sebalik senyumannya.

*****Saling menyintailah Hanya kerana Allah
*****Saling menyayangilah Hanya kerana Allah
*****Saling membahagiakanlah Hanya kerana Allah

*******KERANA Hanya Allah-lah yang dapat menumbuhkan
rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut.

Sunday, August 7, 2011

My bestfriends......

 Alhamdullilah aku ke hadrat Ilahi kerana kedua-dua teman rapatku telah berjaya mengorak langkah ke gerbang perkahwinan. Geng rapat aku, Cik Russiha Mat Radzi telah mengikat tali pertunangan dengan pilihan hatinya....Hehehehe gumbira...gumbira...punyalah lama aku tunggu khabar berita ini. Akhirnya kini pasti kan merasai.....eceh macam kak Anita Sarawak plak menyanyi. Apa pun aku doakan semoga segala yang terbaik buat mereka.

 Pose manja dari pasangan yang dianggap kemabar sewaktu di Polytech bersama dengan raja sehari pada tanggal 17.7.2011. Bersama-sama yang menyumbangkan gaya manja adalah daripada permata hati penyeri majlis...hehehehe....Time ni udah jadi Puan Russiha.
 Inilah kembar aku. Well berjaya juga Zue menemui cinta hatinya...hahaha..Saja je aku mencelah bergambar dengan pengantin..
 Kawan-kawan yang hadir ke majis perkahwinan Zubaidah di Batu Gajah. Tak ramai yang hadir.
Gambar kesukaan aku....Aksi Sha with my beloved Damia.

No comments:

Post a Comment