Saat bersama adalah yang paling TERINDAH....

Saat paling bahagia adalah ketika kita melihat orang yang kita sayangi itu tersenyum dan lebih membahagiakan apabila kita
adalah insan di sebalik senyumannya.

*****Saling menyintailah Hanya kerana Allah
*****Saling menyayangilah Hanya kerana Allah
*****Saling membahagiakanlah Hanya kerana Allah

*******KERANA Hanya Allah-lah yang dapat menumbuhkan
rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut.

Monday, April 29, 2013

Tadaaa !!!!!!

Uuii lama aku x post entry. Apataknya pc kat opis dah terkena penyakit bengong. Wakakak...tu yg terperam cerita nak post. Pc kat opis tu tahu kut yg kebelakangan ni aku banyak kerja. Kang kalu elok mesti aku tak habis-habis duduk santai ngadap blog...hmmm...ada maksud pc bengong ni. Xper la aku update ler apa yang aku buat today yer....nak baca ke tak nak baca, terserah ler. Pasal aku buat utk aku baca sendiri. Hehehehe.....

Pagi tadi meeting dengan jab. Pertanian berkenaan kerja-kerja sebutharga yg akan mereka keluarkan. Berbincang untuk finalize kerja yg perlu dibuat. After dpt kata putus, terus ke site untuk lihat dgn lebih terperinci. Uui mmg kerja betul aku hari ini. Esok nk kena semak n tgk total distance parit yg perlu masuk dlm BQ. Eceh membebel pasal kerja plak aku malam ni. Hihi bukan apa boleh jadi reminder post ni. Mana tau aku lupa pula. 

Tak beberapa hari lagi kan kita nak mengundi. Shhhh.....siapa yang dipilih biarlah menjadi rahsia. Masing-masing punya hak sendiri untuk memilih. Sama-sama kita doakan semoga pucuk pimpinan baru dapat memajukan negara dari segi ekonomi dan agama....

Pru 13.......x sabar menanti hari itu.....


No comments:

Post a Comment