Saat bersama adalah yang paling TERINDAH....

Saat paling bahagia adalah ketika kita melihat orang yang kita sayangi itu tersenyum dan lebih membahagiakan apabila kita
adalah insan di sebalik senyumannya.

*****Saling menyintailah Hanya kerana Allah
*****Saling menyayangilah Hanya kerana Allah
*****Saling membahagiakanlah Hanya kerana Allah

*******KERANA Hanya Allah-lah yang dapat menumbuhkan
rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut.

Sunday, June 8, 2014

Emmm.....Lamanyer tak update blog.....

Assalamuailaikum, lamanyer tak jejak kaki kat blog ni. Huhuhuhu.....nampak sangat ese ni pemalas....wo..wo..wo..bukan pemalas noo....ese tak larat jer..maklumlah dah masuk trimester terakhir ni, macam-macam pulak timbul. Ni pun baru nak baik dari sakit. Mujur ler ada my laling n anak-anak jaga time sakit. Ada tukang jelum...ada tukang urut belakang...ada tukang usap perut....time umi sakit memang mereka yang setia menjaga.

Si baby dalam perut ni pun aktif memanjang. Jenuh menendang menumbuk. Itu yang umi tak berapa selesa sangat. Aktif yer......Camner le dah kuar nanti. Tengah menaip ni pun sempat lagi dia bagi kickboxing. Fuyooooo.....cool down my baby. Barang semua dah siap. Alhamdullilah syukur ke hadrat Ilahi. Tunggu nak g spital keluarkan baby jer lagi. Dok diam-diam sayang, umi nak menaip ni. Nanti pantang, entah sempat ke tak sempat nak update blog.

Ikutkan hati rasa tak larat je nak datang kerja. Tapi paksa diri. Kerja dulu...dekat2 nanti kita cuti yer. Sarapan dengan my laling pagi tadi. Sudah semua kedai yang dituju semuanya tutup. Last choice ke kedai makan di Klinik Kesihatan Sitiawan. Aci layan jer. Perut dah lapar sangat. Lagipun kena makan ubat. Tak putus doa moga penyakit umi dikurangkan. Kesian kat my laling. Dia yang kena take care our family.


No comments:

Post a Comment