Saat bersama adalah yang paling TERINDAH....

Saat paling bahagia adalah ketika kita melihat orang yang kita sayangi itu tersenyum dan lebih membahagiakan apabila kita
adalah insan di sebalik senyumannya.

*****Saling menyintailah Hanya kerana Allah
*****Saling menyayangilah Hanya kerana Allah
*****Saling membahagiakanlah Hanya kerana Allah

*******KERANA Hanya Allah-lah yang dapat menumbuhkan
rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut.

Sunday, September 28, 2014

Arghhhhh...Kena koje !!!

29.9.2014, Isnin....First day kerja. Cuti start dr 28.6.2014. Ni ler masalah kalau lama dah bercuti...ala bukan lama mana pun, Baru 3 bulan. Macam mana agaknya lagak aku kalau amik unpaid leave bertahun-tahun. Mesti lagi susah nak kerja kan. Sekarang aku kat opis dah. Menempek kat kerusi, tengok sana tengok sini. Hahaha macam orang baru masuk kerja. Haji Azizi mai tegur. Terang serba sedikit kerja yang aku involve dlm penyediaan dokumen tapi tak sempat nak jaga. Thanks bos. 

Dok termenung balik. Last aku pikir, baik ler aku update blog yang bersawang banyak ni. Konon dalam pantang nak update. Hahaha macam sempat tapi x sempat. Baru hari ni nak update. Itupun dah jenuh my laling dok pot pet pot pet suh update blog. Ni baru ler nak apdet.

Macam mana le reaksi Amalin dengan Mak Jah. Hari ni pun first day bagi dia juga. Jap lagi kena tepon tanya ler...Takut plak dia buat konsert tak berbayar kat rumah Mak Jah. Semua umi dah siapkan. Barang keperluan dia. Harap cukup ler susu yang umi tinggal tu. 

Semangat cik jenab oi....Kerja...Kerja...


No comments:

Post a Comment