Saat bersama adalah yang paling TERINDAH....

Saat paling bahagia adalah ketika kita melihat orang yang kita sayangi itu tersenyum dan lebih membahagiakan apabila kita
adalah insan di sebalik senyumannya.

*****Saling menyintailah Hanya kerana Allah
*****Saling menyayangilah Hanya kerana Allah
*****Saling membahagiakanlah Hanya kerana Allah

*******KERANA Hanya Allah-lah yang dapat menumbuhkan
rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut.

Wednesday, April 1, 2015

Anak-anak buah

Hari ini kita bercakap tentang anak buah...hehehe...besar2 dah anak-anak buah aku. Rasa macam baru jer lagi baby. dok uwaaa..uwaaa......tengok-tengok le ni dah besar panjang. Nampak sangat masa cepat berlalu tanpa disedari. Dan hahahaha tu tandanya aku pun dah tua...ops bukan tua yer tapi veteran. Kekekeke...cover sket....

Firstly citer belah keluarga aku.......

1. Jefri, abang aku.....ada 2 orang anak lelaki. Si Aniq dan Si Darwisy....dan sabtu baru-baru ni dapat khabar berita bulan 11 ni lahir lagi sorang. Bagus betul.....So tak lama lagi dah 3 la. Cuma tak tau yang baru ni boy ke gurl. Kena tunggu dulu ler.


2. Roslina adik aku Si Kak Ngah.....Ada 3 orang anak. 2 lelaki dan 1 pompuan. Putih-putih melepak. Maklumlah ayahnya asal dr negeri di bawah bayu. 


Ok ni jer belah aku.....taraa...ni plak belah my laling plak...

3. Hamidi, adik no 2 my laling......3 hero semuanya. Balik kampung mesti nak roboh rumah mak tok dibuatnya dengan gabungan anak-anak aku. Wakakakak...




4. Hamizu, the bongsu....baru satu jer..hahahaha...sama umur dengan My Amalin. Anaknya lahir awal bulan 6, si Amalin hujung bulan 6.....Macam janji je...





Tu jer buat masa skang..kalau ada pertambahan akan diapdet kemudian yer....Nak g surau ni. Nak semayang....Tata..titi...tutu




No comments:

Post a Comment