Saat bersama adalah yang paling TERINDAH....

Saat paling bahagia adalah ketika kita melihat orang yang kita sayangi itu tersenyum dan lebih membahagiakan apabila kita
adalah insan di sebalik senyumannya.

*****Saling menyintailah Hanya kerana Allah
*****Saling menyayangilah Hanya kerana Allah
*****Saling membahagiakanlah Hanya kerana Allah

*******KERANA Hanya Allah-lah yang dapat menumbuhkan
rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut.

Friday, August 2, 2013

Wedding My Brother In Law.....Hamizu with Sabila....5 Jun 2013

Aper la aku ni...Punyalah lama n3 ttg balik kampung nak kenduri. Sekarang baru nak upload gambar hari pernikahan. Sorry ler...very the busy maa.....Tambah lagi bulan posa ni. Berapa kali aku kena bawa site visit. Kerja yang tengah berjalan pun kena pergi check. Hmm....tak berapa hari lagi dah nak raya. Sekejap rasanya ramadhan kali ni. Yang si anak2 dah sibuk mencongak balance puasa. Tak sabar nak beraya ler tu. Yang si uminya ni, tengah sayu. Bulan keberkatan dah nak berlalu. Agak2 bersua lagi tak tahun depan. Waaaaa..Eceh emosional lak aku pagi ni. Rasa tak lalok lagi ni. Sahur tadi terus tak tidur. Dah jadi rutin aku sepanjang bulan ramadhan. Tu yang nak hapdet blog ni.

Ok berbalik kepada tajuk asal....hahaha tersasar aku tadi. Baiklah. Get set go !!!

Hamizu,....ceriter sket about this mamat. Dia ni adik bongsu my laling. Muka cam mafia tapi dalam hati ada taman bunga. Hahahaha.
 
Empunya nama Hamizu tu yang berbaju melayu tu. See ada ghuper gengster tak. Tu muka saja. Yang pasti hati baik. Suka melayan anak sedara. Ajar berwrestling lagi....ish....habis ler lasak anak-anak aku.






Lawan pasangannya budak Kuala Krai...Dulu org kampung sini juga, sekarang dah pindah ke sana pasal bapanyer dapat tanah rancangan. Orangnya kecik molek. Nama Sabila. Fuyoooo nama glamer Bella.....Hahaha jangan marah naa...Kang kena jual baru tahu.

Tadaa.....nilah Sabila. Pasangan buat adik ipar. Ayu gitu. Tak macam aku pun. Hahaha....xperlah. Aku kan maintain brutal. Wakakak....(Tak sedar diri tu, dah anak 3 pun masih dgn brutal dia...Tahu kat laling jenuh ler nak tadah tinga kena sound. Kang dia buat ceramah non stop 24 hours. Mau meleleh taik tinga aku)

Majlis akad nikah di masjid ( tak henggat nak amik nama. Aku kan cepat lupa. Eceh...)

Ahli-ahli konvoi belah keluarga lelaki. Aku pun ader sekali ni. Malas nak interframe. Tunggu ahli konvoi yang lain belum sampai check point. Masjid di jalan masuk ke rumah pengantin perempuan.

Sebahagian hantaran dari pihak lelaki.

Bakal pengantin yang steady. Siap senyum lagi.

Awat toya muka kena mukadimah dengan tok imam. Hahahaha


Salam dijabat, perjanjian di meterai. Dua hati telah menjadi satu. Kemudilah bahtera perkahwinan dengan bijaksana. Tahniah buat my bro.

Aku dan anak-anak dara aku. Eksen aku tangkap gambar. Tengok anak dara aku udah bertudung sama dengan uminya. Si Damia masam ajer muka. Si Nu'man entah di mana. Dah jumpa kawan, dah tak duduk dengan umi. Takper janji mengekor your Abi yer.

Tetamu yang datang menjamu selera.

Aik tersesat gambar aku dan my laling. Tangkap gambar sendiri. Hahahaha

Makan beradap. Hehehe tak guna dah istilah tu.Pengantin dah lapar sangat tu. Terus cedok lauk jer. Makan-makan.....


Eceh ke bawah pula gambar ni. Hahaha jangan marah ar. Saja aku posing dekat hantaran ni. My laling bucuk yang tangkap ni. Maklumlah dulu aku kahwin tak sempat nak over-over posing. Kira ni kes balas dendam ler ni. ( Ada ka patut lagu tu )






No comments:

Post a Comment