Saat bersama adalah yang paling TERINDAH....

Saat paling bahagia adalah ketika kita melihat orang yang kita sayangi itu tersenyum dan lebih membahagiakan apabila kita
adalah insan di sebalik senyumannya.

*****Saling menyintailah Hanya kerana Allah
*****Saling menyayangilah Hanya kerana Allah
*****Saling membahagiakanlah Hanya kerana Allah

*******KERANA Hanya Allah-lah yang dapat menumbuhkan
rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut.

Monday, September 10, 2012

Raya Di Padang Rengas

Padang Rengas, here we come. Raya rumah family ayah. Oh my opah gigi emas...Jangan mare yer...hehehe...Punyalah riuh bergebang dengan Azwan anak mak ngah yang berperasan Justin Berbibir tu..Hahaha asyik mengutuk jer aku..Takper ngutuk depan-depan. Jangan mare Wan, kang aku jual kasut hang yang lawa-lawa tu. 2 singgit...2 singgit......Semua adik-beradik ayah ada kecuali Mak Cu Milah. Pasai apa? Dia balik beraya Bakar Arang ( rumah pakcu ).


Tengok si justin berbibior pelesu dok tunding2 jari. Senyum cam perli ajer...Hahaha aku tak kira.

Si Wan, ni adik bongsu aku ler. Punyalah malu-malu kambeng mengalahkan malu-malu kucing. hehehe aku snap juga pic. Talak takut maa..

Very de gembira ye Mama....:P

Amboi posing sakan nooo. Awat tangan tu cam nak tembak orang ajer ?

Watak tambahan yang interframe...Hahahaha so funny laaa..

Ni muka ibu mentali dengan si comel Mia...

Lagi-lagi ada muka yg suka interframe...hahaha aku suka..aku suka....

Ni suasana tegang ker pasal aku snap angle salah..Hahaha memacam andaian. Yang betulnya aku main tangkap curi je ni.

Si comel yg very de comel....amboi pandangan mata tu....

Hehehe lebaqnya senyum aku...Hahahaha.....Kak Ngah maintain senyum cun...

Ni ar 3 beradik yang macam-macam ada. Yang paling hampeh yang dok kat tengah tu. kihkih..over acting tu.

Ni puteri sulung aku. Tahu ajer aku nak snap gambar.

Taraaa...opah gigi emasku...Hahaha..jangan mare opah. Bukan selalu nak gurau2 cam ni.

Si Azwan yang snap gambar ni. Ish..ish...awat tudung tak sama kaler  lak....

Kenari yang very kedebaboooo.....

Buat pose macam dalam buku elken...Hahaha

Turut sama menjoin idea gila-gila...

Minah ni pun nak juga...hah amik..amik.....

No comments:

Post a Comment