Saat bersama adalah yang paling TERINDAH....

Saat paling bahagia adalah ketika kita melihat orang yang kita sayangi itu tersenyum dan lebih membahagiakan apabila kita
adalah insan di sebalik senyumannya.

*****Saling menyintailah Hanya kerana Allah
*****Saling menyayangilah Hanya kerana Allah
*****Saling membahagiakanlah Hanya kerana Allah

*******KERANA Hanya Allah-lah yang dapat menumbuhkan
rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut.

Tuesday, September 11, 2012

Nu'man 6 yrs

 Prepare this cake special my son. Muhammad Nu'man Asfa lahir pada 26 Ogos 2006. Genap sudah 6 tahun umur pahlawan aku ni. Buat sendiri ni tau. Design kasi hantam saja.
 Muka Nu'man yang excited makan kek. Sibuk sekali kat dapur menolong aku siapkan kek dia.
 Along yang tidak sabar-sabar menunggu kedatangan harijadinya. Lambat lagi la along. Bulan 12 lambat lagi. Nanti Umi akan buat kek istimewa untuk Along.
Mia yang suka makan bebola fondant. Abis dikutipnya satu-persatu masuk dalam mulut. 
 Ingatkan nak b uat tema citer CARS last2 terpaksa guna backup deco. CARS tak jadi. Melt bila aku wap lama sangat.
 Tak sangka yer dah besar dah anak aku ni. Sekejap je rasa. Patut ler aku pun rasa makin tua. Wakakakak...
 hEHEHE....hasil tangan Umi yang tak seberapa ni...hahaha menjadi gak wei....
Tengok cantik jer kek tu aku bakar....Kalau ada sapa-sapa berkenan, anytime just call me....Aku akan buat dengan harga yang berpatutan. Hahahaha...

No comments:

Post a Comment