Saat bersama adalah yang paling TERINDAH....

Saat paling bahagia adalah ketika kita melihat orang yang kita sayangi itu tersenyum dan lebih membahagiakan apabila kita
adalah insan di sebalik senyumannya.

*****Saling menyintailah Hanya kerana Allah
*****Saling menyayangilah Hanya kerana Allah
*****Saling membahagiakanlah Hanya kerana Allah

*******KERANA Hanya Allah-lah yang dapat menumbuhkan
rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut.

Wednesday, February 20, 2013

Oh my SG...

SG ni nama Sweetu...Tu yang sweet jer bergambar...hehehehe......
Lama betul aku tak update pasal SG, tak nyempat ler kengkawan..Sibuk dengan anak-anak. Hari ni baru tergerak nak update. Dulu aku cerita pasal Boboi Boy, Yaya 2 dan Ying yang garang tu kan....Hahaha lepas tu aku diam....Sekarang dah ada pertambahan, Yaya 2 dah ada keturunan.
Batch pertama : Nama anak dia : Mango ( Jantan )   dan Celery ( Betina )
Batch kedua :    Nama anak dia : Milo ( Jantan )  dan Sweetu ( Betina )

Sekarang pula Yaya2 bunting lagi. Hahaha termasuk juga Ying gemuks....Punyalah lama aku nantikan Ying gemuks tu bunting.

Sekarang ni semua SG aku dah ada 7 ekor. Tu belum masuk yang ada dalam kantung Yaya 2 dan Ying. Nanti aku upload gambar SG yang baru..Sabar yer......

No comments:

Post a Comment