Saat bersama adalah yang paling TERINDAH....

Saat paling bahagia adalah ketika kita melihat orang yang kita sayangi itu tersenyum dan lebih membahagiakan apabila kita
adalah insan di sebalik senyumannya.

*****Saling menyintailah Hanya kerana Allah
*****Saling menyayangilah Hanya kerana Allah
*****Saling membahagiakanlah Hanya kerana Allah

*******KERANA Hanya Allah-lah yang dapat menumbuhkan
rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut.

Friday, February 15, 2013

Tak sabar nyer, my anniversary tomorrow

Emmmm tu dia, hehehehe renungan mengancam @ aku dengan my laling. Apa pasat aku happy ni yer...Hahaha esok my anniversary...sulah belapa taon yer.......kasi kira sikit.....kahwin 2003, skang sudah tahun 2013 - haiya sulah 11 tahun woooo.....manyak tadak sangka ooo...sudah sebelas tahun yer kita berkepit my laling bucuk masam....

Ni lah my laling bucuk masam....Tengah layan kehendak my princess yg kecik molek tu.......walaupun botak tetapku cayang.....hehehehe...jangan mare yer my laling......

Cepat sungguh yer masa berlalu. Pejam celik pejam celik cepat sungguh masa berlalu. Macam-macam rencah kehidupan kita lalui bersama. Hehehe tahun ni suprise tak der coz dapat hadiah depan mata. Tahun lepas siap buat suprise dalam bilik....My laling tinggal hadiah atas tilam. Terkejut aku bila tiba time nak tidur. Tahun ni aku sendiri yg riki hadiah terus dapat la tu. Takper la aku buat terkejut ni...Opocot dapat hadiah...Hahahaha bukan calang2 hadiah. Dapat Galaxy Note 2.....Maybe next year dapat galaxy kat angkasa pula. kuang..kuang...tahap melampau punya permintaan tu.


Thanks my laling for everything. Terima kasih kerana terima budak keras hati ni dan keras kepala ni. Sanggup bersabar dengan karenah den dolu-dolu. Sanggup memeningkan kepala melayan angin puting beliung aku yang datang tak terduga. 

Harapan aku ialah semoga kebahagiaan menyelebungi seluruh kedua-dua keluarga kita. Takder lagi dacing-dacing ala-ala warna biru tu lagi. Moga sama-sama ler kita berubah ke arah jalan mencari kebahagiaan. 

Hehehe skema sekejap. Well apa yang aku nak bagi kat my laling ni. Nak beli hadiah mahal-mahal enggak mampu ah....Mau kopak aku dibuatnya. Nak beli basikal untuk my laling tu bukan sedikit amat. Mau pakai 7k - 10k....Waduh..waduh...takper la esok aku bagi spesel day untuk my laling. Ok sayang.....


Lastly nak ucapkan...........
SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN KE 11 TO US...SAYANG AWAK !!





No comments:

Post a Comment