Saat bersama adalah yang paling TERINDAH....

Saat paling bahagia adalah ketika kita melihat orang yang kita sayangi itu tersenyum dan lebih membahagiakan apabila kita
adalah insan di sebalik senyumannya.

*****Saling menyintailah Hanya kerana Allah
*****Saling menyayangilah Hanya kerana Allah
*****Saling membahagiakanlah Hanya kerana Allah

*******KERANA Hanya Allah-lah yang dapat menumbuhkan
rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut.

Wednesday, September 14, 2011

Ragam

Assalamuailaikum.......waalaikummussalam.......
After pick up Along kat sekolah semalam, hantar dia pegi rumah opah..Sampai jer kat sana Abang sambut dengan airmata. Aku ingatkan sakit gatal badan dia tu jadi balik..Tanya punya tanya beserta dengan penerangan dari opahnya, baru ler aku tarik nafas lega. Rupa-rupanya spoiler kereta mainannya  patah. Bukan orang lain yang buat, dia buat sendiri. Berlagu-lagulah sendu dia. Apalagi fasal nak bagi dia diam n cool, sebagai omak aku jaji ler akan beli ganti...Ish...peminat fanatik betul anak-anak aku dengan kereta ni. Waktu mengandungkan dia dulu takder la aku ni suka sangat tengok kereta....konpius...konpius.....
Before pergi site, aku singgah kedai mainan cari ganti..nak warna biru. mujur ada warna biru. kang kalau beli warna lain mengamuk pulak kat rumah nanti. Senyum lebar dia pegang kereta masa aku serah kereta tu time aku ambil mereka dari rumah Opah....uuii macam-macam ragam my children.

No comments:

Post a Comment